زمان عرضه اولیه شرکت زر ماکارون + میزان نقدینگی مورد نیاز

جزئیات عرضه اولیه زر ماکارون

شرکت توسعه صنعتی غذایی زر (زر ماکارون) بزرگترین صادرکننده انواع ماکارونی در ایران و با سهم 70 درصد سهم بازار داخلی پاستا و 80 درصدی صادرات است. این شرکت در تاریخ 5 دی سال 97 اقدام به خرید بلوک 51 درصدی شرکت گلوکوزان (اولین و بزرگترین تولیدکننده ذرت ایران) کرده است. باتوجه به نتیجۀ اقدامات صورت گرفته و ارائۀ تعهدات لازم نام شرکت زر ماکارون تحت عنوان نماد غزر از تاریخ بیست و چهارم اردیبهشت ­ماه سال 1399 به عنوان پانصد و سی و هشتمین شرکت پذیرفته شده در بورس قرار گرفته است. عرضه اولیه سهام شرکت صنعتی زرماکارون در روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۳/۷ به عنوان پانصد و سی و هشتمین شرکت در فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران ، اجرایی خواهد شد.

میزان نقدینگی مورد نیاز برای خرید عرضه اولیه شرکت زر ماکارون

بر اساس اعلام سازمان بورس، عرضه اولیه سهام شرکت صنعتی زر ماکارون تحت عنوان نماد «غزر» که در گروه محصولات غذایی و آشامیدنی غیر قندی پذیرفته شده است، چهارشنبه 7 خرداد در محدوده قیمتی (دامنه قیمت) 43000 تا 45500 ریال کشف قیمت و اجرایی خواهد شد، در این عرضه به هر کد معاملاتی 150 سهم تعلق می گیرد که بر این اساس هر شخص برای خرید سهام زر ماکارون (حداکثر میزان نقدینگی) باید 685000 تومان نقدینگی داشته باشد. اما به این نکته نیز توجه داشته باشید که با فرض کشف قیمت در سقف و همچنین به دلیل استقبال و تقاضای زیاد مردم به هر سهم نهایت 51 سهم تعلق بگیرد که در این صورت نقدینگی لازم برای هر فرد 232000 تومان میباشد.
 طبق اطلاعیه از میان 192 میلیون سهم (تعداد کل سهام عرضه اولیه)، 160 میلیون سهم به عموم مردم عرضه می شود و 32 میلیون سهم دیگر به صندوق های سرمایه گذاری اختصاص می یابد.

اطلاعیه عرضه اولیه شرکت زر ماکارون

همچنین بخوانید:

زمان عرضه اولیه آریا ساسول در سال 99 + نقدینگی مورد نیاز

عرضه اولیه را کی بفروشیم؟

قیمت پایانی در بورس چیست؟

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.