اعلام زمان و میزان مجاز فروش سهام عدالت

زمان و میزان مجاز فروش سهام عدالت

علیرضا صالح رئیس کل سازمان خصوصی سازی در رابطه با آزادسازی سهام عدالت اظهار داشت مشمولان سهام عدالت، فرصت گزینش و انتخاب نحوه آزادسازی و مدیریت  سهام عدالت به روش مستقیم و یا غیرمستقیم، تا پایان ساعت 24 روز 8 خرداد می باشد. افراد می توانند به سامانه www.samanese.ir مراجعه کرده و نحوه مدیریت سهام خود را مشخص کنند، ناگفته نماد که در انتخاب یکی از این دو روش هیچ اجباری نیست. از طرفی بعد از اعلام آزادسازی سهام عدالت، یکی دیگر از سوالات رایج در رابطه با سهام عدالت بین سهامداران این است که زمان و میزان مجاز فروش سهام عدالت کی و چقدر می باشد؟

اعلام زمان و میزان مجاز فروش سهام عدالت

در رابطه با زمان و میزان مجاز فروش سهام عدالت، رئیس سازمان خصوصی سازی اعلام داشت، سهامداران ظرف 6 ماه آینده می توانند فقط 20 درصد از سهام خود را به فروش برسانند.

هدف از سهام عدالت چه بود؟

سهام عدالت در سال 1385 با اهداف فقرزدایی، کاهش شکاف طبقاتی و توسعه سهم مربوط به بخش تعاون در چرخه اقتصادی کشور طرح ریزی شد.

هر برگ سهام عدالت چقدر می ارزد؟

ارزش هر برگ سهام عدالت یک میلیون تومانی، 11 میلیون تومان و سهام عدالت آنهایی که 500 هزار تومانی است در حال حاضر ارزشی برابر با 5/5 میلیون تومان دارد.

سود سهام عدالت

به گفته ریاست محترم جمهوری، تاکنون 150 هزار تومان سود به سهامدارن سهام عدالت تعلق گرفته است.

آیا سهام عدالت خود را بفروشیم؟

بسیاری از مردم بخاطر بالا بودن ارزش سهام عدالت، تصمیم دارند آن را به فروش برسانند، اما کارشناسان اقتصادی و تحلیلگران بورسی اعتقاد دارند به فروش رساندن زودهنگام آن موجب ضرر می شود، زیرا سهام عدالت مستعد رشد زیادی است.

مقالات مرتبط زیر را مطالعه کنید:
ثبت نام سهام عدالت 99 قابل انجام است؟
سهام عدالت مستقیم خوبه یا غیر مستقیم؟
عرضه اولیه را کی بفروشیم
شرایط واگذاری سهام عدالت به مردم چیست؟

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.